top of page
Business Meeting

INTERIM MANAGEMENT

INTERIM MANAGEMENT

Az interim management egy olyan dinamikus megközelítés, amely lehetővé teszi, hogy tapasztalt szakemberként rövid időszakokra rendelkezésre álljak egy-egy vállalatnál, gyors és hatékony megoldást kínálva a HR területet érintő kihívásokra és feladatokra. 

 

Egy vállalat életében előfordulhat olyan helyzet, amelyben hirtelen szükség van egy HR vezetőre. Interim vezetőként segítek gyorsan reagálni az üzleti kihívásokra anélkül, hogy ez hosszútávú kötelezettséget jelentene. 

 

Mik a fő előnyei az interim managementnek? 

  1. Tapasztalat és szakértői tudás

  2. Rugalmas megoldások

  3. Azonnali hatás

 

Mik a tipikus interim HR vezető feladatok, amelyben segíteni tudok? 

  1. Stratégiai HR tervezés

    • HR stratégia átdolgozása

  2. HR folyamatok optimalizálása

    • HR rendszerek hatékonyabbá tétele

  3. Vezetői támogatás

    • Vezetői coaching 

    • Döntéstámogatás 

  4. Átalakítások és változáskezelés

    • Létszámleépítés, fúziók vagy felvásárlások esetén változási folyamatok kezelése 

  5. Konfliktuskezelés és problémamegoldás

    • Munkavállalói konfliktusok kezelése és a munkahelyi béke fenntartása

  6. Teljesítményértékelés

    • Folyamat kidolgozása és végrehajtása

 

Amennyiben bővebb információra van szüksége az interim HR management lehetőségeiről, kérem, vegye fel velem a kapcsolatot!

bottom of page